-25 dagen

26 juni 2014 - Purmerend, Nederland

Hi guys. Dit word mijn manier om jullie in te lichten over onze grote stap naar Amerika. Ik hoop dat ik jullie zo goed en vaak mogelijk kan informeren hoe alles bij ons er aan toe gaat. Hier onder alvast de voorbereidingsdagen:

Gisteravond héérlijk sushi gegeten met mijn lieve vriendinnen bij Genkie in Amsterdam. Het was goed vol. Alleen waren wij natuurlijk, met een tafel van tien, het meest aanwezig. We waren de hele tijd aan het kletsen en het lachen totdat het onderwerp mijn vertrek werd.. toen werd het stil en begonnen er hier en daar de eerste tranen te rollen. Dit was ons eerste gezamenlijke besef van: 'hey, straks is lies er niet meer bij'.

De verhuizing is al een tijd in volle gang. Mama is telkens druk met alle administratie, dit weet je ook niet van te voren wat er allemaal komt kijken. Ook zijn wij bezig met het uitzoeken van spullen. Wij kunnen namelijk niet alle elektrische apparaten meenemen vanwege een andere stroomnet: vandaar dat mama 29 juni een garage sale houdt. Ook papa is langzamerhand op zoek naar een huurwoning rond Miami. En ik.. ik ben mijn tijd vol aan het maken met leuke dingen doen met mijn vrienden en vriendinnen.

1. Astrid:
    26 juni 2014
    We gaan nog even genieten vriendin