Daar gaan we dan

22 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

09:00 uur we worden wakker en weten dat we vandaag vertrekken. We doen lekker rustig aan zoals we altijd doen. Ik maak nog even een tosti voor ons alle drie. Dan is het opeens al 11 uur, ik voel dat ik nu wel moet gaan douchen en beginnen met mijn handbagage koffertje in te pakken. Jordie vraagt nog of hij me moet helpen. Ik zei nee. Op het moment dat hij naar beneden loopt voel ik al dat ik het moeilijk krijg. We zouden het emotionele half uurtje overslaan hadden we gezegd. Ik deed echt mijn best.
12:00 uur. Het was tijd. Voor hem, maar ook voor mij. Hij ging weg. Je hebt vast wel eens van die romantische/dramatische films gezien dat ze door wat voor rede dan ook uit elkaar gehaald worden en dat het onduidelijk is wanneer je elkaar weer zult zien. Nou bij alleen het kijken van de films kreeg ik al tranen.. En dan nu.. Nu het echt gebeurde. Het onwerkelijke gebeurde dan nu echt. Na al die tijd uitstellen en zeggen dat het nog zo lang duurde is het echt. Echt tijd om gedag te zeggen. Dan merk je opeens dat tijd zo kostbaar is..
Uiteindelijk.. Liep hij weg. Zo moeilijk om iemand te laten gaan niet wetende wanneer je diegene weer terug ziet. Afscheid sucks!
KLM vlucht naar Atlanta was prima, voor het eerst een crew die echt moeite voor je deed. Natuurlijk kunnen wij niet reizen zonder enige tegenslag, nee nee.. Geland in Atlanta, ik moest plassen. Bam he-le-maal achteraan in de rij bij de visum screening. Oke naja wij mogen er vast wel langs omdat we toch een visum hebben voor 5 jaar, dachten we.. Nou wat denk je mooi niet.. Inmiddels is het 08:50pm locale tijd. Onze vlucht begon met boarden om 09:30pm en... Wij waren nog steeds niet aan de beurt. Word je daarna, nadat je eindelijk bijna als laatste er door heen bent, weer aangehouden omdat we tax moesten betalen. En ik merkte er op dat moment alles van dat DIKKE amerikanen echt sloom zijn, mijn god. En wat denk je.. staan we daar al die tijd voor niks het hokje om te betalen was dicht. Wat een lachertje, $10 verdiend poepoe. Toch nog de laatste(!) vlucht gehaald naar Miami.
Nu genieten van deze vakantie, want dat is het! Toch?

1. Sandra:
    22 juli 2014
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avontuur, Lisa!!
  2. Angelique:
    25 juli 2014
    Ga je goed liefje! Keep in touch.